weeeiii

Satte mig i Bärgaren 05.00 inte piggast i stan.....Kan sova nog i 30 timamr nu !!




Haha Jag är en sån F*tt*g liten bitch ibland..
En kille va en timma försenad med last, och jag var så  förbannad och arg o irriterad o allt man kan va..
Så kommer han äntligen och så ska han kliva ur lastbilen (rätt hög då assa) och
tappar fotfästet o drar i backen. Och ja inte kul alls(börjar blö i bakhuvudet). Men då kommer vi till mig
min dumma jävel "-hm en del straffar gud med en gång" (han hörde inte, som tur va haha(?)) Assa det bara flög ur mig. Kunde verkligen inte hjälpat
Assa jag tyckte ju grymt synd om honom.. aowtsch.!! :S

Jag höll mig för o skratta(en stund) till några börja skratta åt det jag råka säga .
BORTGJORD !! ahhahahahahha...



Tror jag bara skulle tänka det men bara brulp-kom ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0