Skräck va de va? får kolla på fodralet!!

Typ så kändes det några gånger.. MIRRORs visst vissa gånger höll vi eller snarare jag på o dö xD
haha Men sen va det så sinnes också, fatta inte ett dugg av vad  det egentligen handla om assa varför dom va i speglarna hur dom kom in och vrf hon esseker hade med det o göra !?... bajs film ^^ men ska se tvåan allafall .. haha

Jag e sån jag kan gå runt o vara "rädd" i en vecka efter jag sett en film xD haha.
MEn med denna försvann ALL "rädsla" när filmen tog slut.. väry väry blää !! ;)




Och så kolla vi på Step Brothers. Haha dom e så jävla sköna dom två ;)
Det filmen kan jag faktiskt rekomendera. Såg den för andra gången igår och kan allt se den 60 ggr till
Fast man måste nog ha lite sjuk humor för att gilla den...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0