sjuukt tråkigt !!!

Finns ingenting o göra... Tråkigt väder så vägrar gå ut !! hmm..
ska ringa han me :) SÅ får vi se hur vi ska lösa saker och ting !!

Vill ha nått roligt o läsa... BLOGGAR(??) - TIPSA MIG !!! ^^

mina bästa tips a bästa o bästa domjag läser rättare sagt är
helt okej :)

mandarinklyfta.se (varje dag)
fokis.se  (varje dag)
Isabelles.nu (då och då)

Hittar inga intressanta. Eller roliga kanske man snarare ska säga ^^ hehe....




Ja på tal om tyra banks show, gilla de som va igår om Hatkärlek till olika männsikor och varför det uppstår och vad det beror på m.m .... Själv har jag ingen hatkärlek till någon nu men hade det för några års sen :P
Sånt man inte riktigt vet själv att man har fören man "blivit av" med det hehe...
Vad jag fatta det som att det var så är det att du "hatar" männsikan men kan inte låta bli denan, m.m tror jag dom mena :p hehe.. BLOND ^^

Och mkt mkt mer. Som två tjejer som påstod sig vara bästa vänner, men dra mig baklänges, så mycket skit dom prata om varandra bakom ryggen det va sjukt assa, om kropps storlekarna och näsorna och ja allt....
SE DET-avsnittet (finns nog på internet någon stans ^^)!!
sinnessjukt assa.
Man kallar inte sin vän tjock eller klagar på om hon eller han är tjock. Det gör man på dom man inte känner ^^ haha ne nu va jug riktigt dum !! men ja vissa inser inte sin kroppsstorlek men inte får man säga det på ett dumt sett WTF . Inget personen kan hjälpa...
Men just att säga det till sin bästis det är inte rätt ..Hmmm... Och samma att klaga på kompisen som är smal... Alla vill inte vara pinnesmala men är dte ändå..men vissa vill det och dom som inte vill får ju samma känsla som en kraftig får när man kallar denne tjock..

Hur fän kom jag in på detta ämne egentligen?? hmm....
Jo för att jag sitter o tänker på det troligen, Och för att jag har tråkigt ^^ haha och då 'r blogga en bra tids fördriv.. :D jhäääpp.....

nä nu ska ja ringa... Hade gött bitches  ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0