Min man och son hade fel jag hade rätt..




Va inne på fel tema i går och skulle ha en ny kläkt rem (rätt storlek) har vart o köpt o bytt redan, och det blev fel igeen.. Så allafall in ingen o ha en ny som PASSAR !!
Och dom sod där o vela och så tog jag fram en och sa att denna ska vi ha denna är RÄTT !! men dom skulle promt ha den som dom hitta. HMM.. Så min kära man köpte båda två, vilket jag sa att han INTE skulle göra för att den va fel o min va rätt.. Men neeeej så va det ju inte då,

Kommer till garaget o vi prövar deras, Och MOHAHAHAHAHA för liiiiiiiiiiiten xD moahah..
Och sen ja vi får väl pröva malins då, Och nej men oj oj oj den satt som en smäck,
som handen i handsken, huvudet i hatten, foten i skon.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0