Hej då ua Hej ryr..

Då åker jag till ******************* nu :)
Nä jiddrar bara med er, Ska åka till Anders o kolla film igen ^^
Igår titta vi på Frezen eller frozten eller nått sånt Hur dålig som hels, titta inte på den.
SAMMA SCEN hela filmen igenom typ. Som JAG SAAA att det säkert skulle vara. usch dålig !!

Och i dag blir det mirrors. Nic fårn skolan berätta om den och efter det våga jag typ inte kolla i en spegel på typ en månad xD haha...

Tror det va mirrors han sa den hette. För finns nämligen någon somheter into the mirror också !?
och någon mirror två som verkar rätt äcklig när jag google mirror :p hehe...
Ja jag vet inte men mirrors blir det idag allafall och säkerligen någon mer :)



Ha en bra kväll ni söta !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0