Hehe

På frågan om vem ****************** är så är det ingen speciell.
Det är alla möjliga helt ärligt, Det är alltid kul när folk blir nyfikna ;)..
Senast nu då, om vem jag körde till jobbet så var det Malin haha. så att säga
nu vet ni det så blir väl ingen mer ******************* eller i och för sig, jo det blir det
För att..... Ja för att jag inte kan skriva ut namn ibland. Kan inte "publicera" vissa !!
Eller snarare så vill dom inte bli publicerade. och måste acceptera dom :)


Ja hoppas du är nöjd med ditt svar.
Har du föressten ingen blogg?? ^^

läser inte bloggar man kan va kul o ta en kik så att säga...
Hmm när vi ändå är inne på samtalet, så läser jag faktiskt bara tre bloggar.

Och det är Malins, Isabelles, och den sötaste av alla(??) Foki !!
hehe gulligare männsika får man ju leta efter... !!








Så ja det var inte så jätte roligt o få reda på "den där" *******************************
då det är flera olika personer ....
Men alltid kul med nyfikna männsikor jag älskar det rent ut sagt.


(kan ni inte kommentera vem ni är som läser? Ni är ett par stycken nu och ja jag e också rätt nyfiken av mig ^^ så vill gärna veta vilka ni är, vet sju stycken, men övriga 10-13 (olika) personer vilka är ni ?? Ni behöver självklart inte svara på det om ni inte vill :) .. )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0