:D

Åkte till Anders vid tre tiden så åkte vi till slussarna o gick runt :) skoj skoj, sen köpte vi KARAMELLER Det vill säga *VIT-RÖDA !!dt är noga,för inget annat godis e karameller..
Vi har aldrig köpt godis så billigt ;).. Vi va ju ute o gick pch då kan vi inte smäcka i oss massa fetto grejer, men vi har tjatat om karameller i drygt en vecka nu så vi va tvugna och det gick på 9 kr hahaha och räckte gott och väl och finns kvar :P.. Mmm sweet !!!


*(nämligen fått "skit" för,  var ju som sagt jag som döpte peters bil till Karamellen :P och då får jag nu höra MHÄ DET SER INTE ENS UTSOM EN KARAMELL FÖR DOME RÖD VITA... Fuck off miffon JAG säger att det är karamell !! och så är det med den saken och de som de inte passar kan ju bara låta bli att kallan för de )



Snart kommer Simon hit också :) Bäjbii dhaa !!!........



Bläääääääääschaaaaaamäächaaa go to hell fuck face !!!!!!!!!
power you know, I LIKEEEEE IT



haha pörr bilder va det också ja... kommer om en stund ;) hahaha.. göe pöjks fick mig o skratta, Innan jag, trött som skam åkte till thn IGEN !   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0