Cross trainer

Varför köpte jag den jävla grejen? haha
Använde den mycket förr men nu? Hmm kanske börja använda den föressten? :D
Ja det tror jag nog allt att jag ska göra ...kondis e bra o få   för den suuger just nu xD ^^
Och få bort kärlekshandtagen som sitter egrann i vägen... :P haha

biaaatch



Fuck yheee !!



Nu fick ni se vad jäg älskar mest också ;) IOR .. haha.. jag e helt förälskad i den åsnan. Han e så otroliiiigt gullig.
Vet ointe hur mkt ior grejer jag har assa :P
Hade en tröja me han en gång . super gullig .. ska nog beställa hem en ny !? haha
20 år o älskar ior.. MOOOGET  xD hahah Nä men lite gulligt är det allt.. Jag nebar alla har en favorit i nalle phu ;)
Fast dom flesta har den där NAsse hallå eller? haha den lite söte fegisen -nej tack !! :)
-Haha säger jag som älskar den deppiga otursfångade svanstapparen ^^ <3 mmmmm vill ha honom på rikitgt sööt ungen !!!

Haha f*ck vilket "smatalsämne" jag kom in på då .. haha..




STOP









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0