Princesa...

...Det rätta ordet för hur jag känner mig ibland ;) (eller hela tiden kanske, trotts motgångar)
Om inte annat behandlar jag mig själv som en iallafall..I need it, i'm a girl !! hallaa!?? hahaha.

Jag och M spekulera i en grej här förut, och kom fram till att det kunde bero på att det fanns en viss
känsla av att det fanns en chans att det skulle försvinna och att någon annan skulle "ta över" därför var "tryggheten" en lättare väg !? Hmm, ja det tåls att tänka på :) hehe
....


Ta aldrig någon för givet, för det är då du lätt gör misstag ...

Man kan lära sig så mycket om männsikor man ser nya sidor varje dag.
Och vissa dagar får man se så nya sidor att man inte trodde att det kunde existera över huvudtaget,
Men som med andra ord faktiskt fanns där, hela tiden kanske !? hmm. Fundera över det !
Att gå från tre ord, en situation, "en" sekund (x antal minuter) Och ett antal nära "möten" 
Till att sen helt plötsligt vända på ALLT över några timmar!!??
Det är nått ofattbart som händer där.






PLÖTSLIGT HÄNDER DET



Jag vet att det kommer hända, jag vet det ;) !!
Ibland är den känslan lite svag, men sen kommer det dom stunderna då den är rikitgt stark..
Och jag är inte den ända som har denna känsla ... Sweet dude !!!




Living the dream  :D



Nu blir det snart torp med Emma och köpa de sista presenterna till Petra :D ...
BRB - ett bar ord som slut på detta ilägg du  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0