GRILLA...+Bilder :D

...Det ska bli så skönt o få komma ut på annat än o bara glida runt i stan eller sitta hemma.
Blir att grilla med Andersson ^^ :) i-like..



Haha hitta lite bilder på Malins dator som jag kan dela med mig av x)


me
;)
 HAHAHAHAHA ännu ett dagens leende här ju snöggast i city.


Andreas me mikke danne
Jag får titta??!  hahaha  ;)
(Detta kortet är faktiskt lite roligt ^^)
andreas är inte blyg för o titta,
mikke tittar lite försiktigt o
 danne smygkikar (näe jag tittar inte!?) xD


Bilden kan kanske misstolkas, haha


me
Här fixar vi fejk . haha


Davve me lisa emma
Ny år. Öl spelet. Jag ägde. "studsa peng i glas"
"jag o davve"
M-FAn va kass du är jag kan till och med göra det när jag blundar
D-Haha a jo tjenare du
M- haha du ska få se på fan

(ALLA tittar på mig :S går inte o fuska)
tar ett djupt andetag o blundar

klirr
*tänker -YEEEEES JAG TRÄFFAAAA VILKEN JÄVLA TUR*
M- Se va det så jävla svårt då??
....alla i KÖR- DET VA BARA TUUUR !!!

hahaa SAKNAR :) så roligt vi hade ..


Peter
Du vet det KAN finnas nått kvar, man kan aldrig va för säker på sin sak !!
Eller?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0