Vidrigt och ja äckligt fan i mig...

...Det är fan helt jävla  !!
Alltså det är/vart ett jäkla tjat om pengar i sverige om våra kära äldre och skolor och andra länder..
Men vad gör idioterna? ha?




"Nej men jag tycker det är fel att män har emr i lön än kvinnor, hmm !? äsch vad händer i dag då? AAA jag vet vi bränner    "



Bränner 100.000 .. JÄVLA IDIOT.. A och att det skulle hjälpa att män o kvinnor ska få lika löner, hur fan tror ni att det hjälper att ni bränner en jävla massa pengar som kan gå till annat BEHLÖVLIGT !!
Åååh jag får totalt pshykbryt på dom assa !!!!
Vi blir inte mer jämnställda bara för att ni gör så fattar ni väl (eller ja tydligen inte) Jag vill verkligen vete HUR fan dom tänker där assa.. VIDRIGA MÄNNISKOR !!!
Bryr sig bara om sig själva och deras jävla lön.. Visst så kanske det ska va lika för män o kvinnor men nu är det inte det och inte fan blir det bättre av att man sumpar massa pengar på de viset !!!
Ni skulle köpt eran jävla båt det är samma skit som detta..!!! Ghhaaaa

__________________________________________
"Ge det till hemlösa"

”Vi är inte en välgörenhetsorganisation.
 Vi är ett politiskt parti och vi vill ha förändring”
__________________________________________

VEm fan bryr sig att dom bränner pengar??
Tolka mig rätt!! Visst jag bryr mig PÅ ETT SÄTT, jag tycker dom e helt jävla rubbade..!!!
körda i grus !! ja du nu får jag häjda mig för annars kan jag hålla på hela natten,
och internet hade blivit totalt överbelastat!!
Att du inte tog dom där jävla pengarna o la i någon sparbössa o gav en femma till varje arbetande kvinna !!


Haaaallllåååååå? Saaaatan ? är du dääääR????
-ÖPPNA HELVETES PORTAR! DET ÄR FOLK SOM VILL KOMMA IN!!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7422237.ab


Mmm du är så redig sååå!, ditt fucking pasch huvve!!!





GALEEEEEEN !!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0