Shoppa idag igen...

...J*kla mobil o data :@ går inte att koppla in telefonen till datorn o lägga in bilderna. Åååh jag blir galen på detta...Jag har bara lust att kasta ut grejerna ^^ mmm super glad....

SHoppingen går nog rätt fort när det är Torp jag ska till med tanke på att jag bara går in på
Gina
Bik Bok
VM


speciellt dom två först nämnda mm i love deras kläder ooommmggg ^^ ;)






låter tystnaden tala...
Haha ser ut som jag har en Bawota hand xD



Och det gör malin me ^^




Hitta bra snygga kläder på lindex för ett tag sen men i min storlek?? nej

GRATTIS MALIN DET ÄR DIN TUR DAG IDAG!
idag har vi storlekarna 38-40-42-44 ...

-NEEEJ ÄR DET SANT!??! VAD BRAAA :D "SKA JU FAKTISKT UT TÄLTA I HELGEN SUPEER DÅ SLIPPER JAG GÅ BORT TILL INTERSPORT, KAN JU KÖPA TÄLTET HÄR IST" !!! SUCK WTF !!!!



blää ^^ säger vi till dom då...







.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0