Ouupsii ^^ ...

...Jag och Simon brukar säga "det man slickar på äger man"
("simon ratten e min" ^^ xD haha fast bita räknas ju i och för sig inte :P)


Och så prata vi om det så sa jag så, Och då sa han att då "ägs" ju jag fortfarande utav 
Och det gör jag inte :S Så fick Komma fram till att det gäller inte allt ^^ haha men nästan allt....!!! haha



OMG.
Jag har massa spring i benen just nu. Och mitt "beroende" är snart slut. Ska beställa något nytt nu ;)...
Och kom på nu att jag fick en räkning för ett bra tag sen, kanske ska ta o ringa dom och säga att jag inte ska ha den produkten !!..


Men jag veet vad jag ska köpa nu ^^ Beställa med en gång faktiskt :) JAG MÅÅÅSTE HA DET !!
JAG SER DET JU VAREVIGA DAG !!! JAG MÅSTE !! ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0