Nej bilen var såld :(...

...Ringde till han med bilen idag men den är såld :(
Det var bajs.

Ville ju ha den mycket fin tycker jag assa.. Den såg riktigt fräsch ut måste jag säga.
men men det kommer fler :D... Men aldrig någon kärring bil omg. hell no!!  ;)



Ja då får man snart hem sin blogg i tidningsformat me ^^ Skoj skoj..
En rolig grej bara visserligen är det bara för juli månad men ändå ;)

blir väl ----------- i kväll :)
Du får se bilder sen så får du se vart jag har vart.
låter bra bra braaaaa ..!!!


Hade rent förjävligt.. Själv klommer jag ha det gött bra ;)


Jo kan ju säga att jag "älskar" smilisar. Gör ALLTID massa, i sms och när jag skriver.
hehe men det är änna bra för då förstår folk hur man "låter".Kan ju som sagt va lite svårt
o tolka tonläget när man skriver/läser hehe.. så så är det, bara att stå ut med de..

Ända nackdelen har vart nu att när jag skickar sms till folk o inte gör smilisar tror dom att
jag är sur, spelar ingen roll vad det står i smset typ. ingen smilis=sur (tydligen :P) ahh
så då kan vi göra detta klart en gång för alla :P jag är inte sur om jag "missar" gör en smilis.
Ni märker när jag e sur ^^



DO JO ANDÖRSTÄND !!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0