Jag får verkligen spader på det här...

...Paniik utan min kära mobil, Åååh inte alls roligt !!
Suck... Men men ni når mig på Fb ;) Okej Okej ...... Fään vad jag kommer få svara på sms o ringa folk sen ghaa. Hoppas dom flesta läst detta nu, eller läst det på FB !!

Men idag är det FREEEDAG :D... Det är med andra ord någon possetivt med denna dagen då alltså..





Dagens to do...

Troliigen Vargön på tidiga kvällen :P (fick höra NU att det blir i morgon ist.. så nya planer får göras)
Sen blir det ut och raggaaaa ;) om jag orkar
Hade vart gött o bara vara heeemmma ♥ o mysa ^^

Och i morgon ja kanske Blir det jetski får se vad som orkas och fungerar :P haha så FÅR SE !!!!!
Och ja med tanke på att vargön blir inställdt i dag blir det i mrogon...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0