Inget blir som tänkt...


Min och Malins frukost /för ett jäkla tag sen visserligen men ändå.
Så jävla gott ^^
BAcon ägg revbensspjäll xD haha o ja mycket mer.!!


Förstår ni budskapet med denna bild?
blev en frukost bild pga att jag är hungrig, okej !!
Kan nästan spela xylophone på mina revben snart !!!! Hallaa ge mig food.. i neeeed iiiiittt !!
ELLER, så tar vi *BEROENDE*  ;) mmm göööttt !!!





...Skulle
ju lägga upp bilderna ja (mobil bilder, fatta kvalite'en :O...) men var inte hemma..





Först hos Dennis med några ^^ Oj Oj rajtantajtan !! haha.
Sen vidare o tog en vända på stan, och ja helt okej :)
Och slut stationen för mig blev "rikemansgatan"/aka/"gräddhyllan" xD ghhaaaa .. haha
Usch jag ville inte alls åka hem då !!
Så j*vla undeeerbart att det är fredag idag så man slipper jobbet några dagar. Är så trött i huvvet.
Och det händer inte föööör mkt heller måste jag ju kunna säga...!!!




-HOnda i dag då ;) kanske ?!!

Men njaae?? Hur ska det gå med dom där dörrarna?? Men tanke på att det är ju rätt gött tryck i dem..
jojo men det löser sig de me allt löser sig ;)





Grymt snygg Dildo !! halla ?? strass !! SNÖÖÖGGT !!
-nästan så man SKulle ha den i bokhyllan xD hahaha








OOOOOOCCCCCHHH !!!!

Du!  -love, hämnden är ljuuuuuv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0