Fullt upp...

...Ja som rubriken säger, haft fullt upp hela helgen.. Har inte riktigt fått tid o skriva.

FRedas så körde jag folk till glimmingen, o självklart stanna o tjöta en stund ;)
DEt va helt ok faktiskt :) mycke fina pojkar ;) haha..
Sen titta jag på film med Benny och malin va oxå me va klart. BAKSMÄLLAN(tröttnar aldirg på den xD)
Och i lördags så var jag simon gorm o malin på mollön o sola schteeek!!! 
och på kvällen/eftermiddagen (kanske man säger då jag börja kl 16.00) kände jag att öl inte skulle va helt fel, så då börja vi korka upp när Egon ringde ;)
Så blev det glimmingen igen. Hur kul som helst :D Massa snyggingar, det var rena paradiset. Egon skulle sälja mig till dom flesta haha. Och hade jag inte slingrat mig ur, så hade jag vart halva glimmingens ägodel xD haha fy satan..
 
Värmen va dock lite jobbig. Men nåde den som kalgar påt :P


Åkte o bada me Egon o co eller ja dom fick bada, och jag skulle fixa stegen till dom ocj självklart drar jag upp den här j*vla plåtstegen rätt upp på "fot knölen" a ni vet de som gör så onte :P haha.
Men då ölen va i kroppen så kände jag inte mycket, men på mc donald typ halv tre på natten så börja ölen av ta och fy i h*lvete vad det gjorde ont xD haha



Vi kör bildinälgg sen ist :)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0