Fjorden :)...

...Tack så mycket Peter :D..'



Fjorden va inte så roligt ändå, DEt var bättre förr ;) .



Haha vad jag stör mig på polisen xD

Petra gav mig en tom ölburk, jag trodde jag skulle hålla den men som sagt den va tom, då ser jag massa snutar över allt, så jag tänka moahha här ska det jävlas!! Så jag går typ upp på Suntarna men tror ni att dom bryr sig?? Nhää dom ignorera det tootaaaalt !!
Jag ville ju att dom skulle stoppa mig o be mig hälla ut ölen, haha som då va tom, (dom blir så jävla griniga när man gör så nämligen ;) I like Mohaha) jag menar vem gillar inte o jiddra med dom ??..

Men som sagt dom varken sa eller gjorde nåååttt !! och jag tekniskt sett skåla me dom o tryckte upp ölburken i ansiktet på dom men icke.. SUCK !!!

Men sen kan vi se på det så här HADE det vart öl i som jag inte hade velat bli av med(det vill man iof alllldriiig)
Då hade dom garanterat stoppat mig .. Men men de va den kvällen. suck.





Och jag blir så arg på Simon ... ååååh.. Jag ville ju ha den !! dumma diiig !!!





Tog bilder på de jag köpte i förrgår och det jag beställt hem som kom igår..
Fick ta ruttna mobil bilder, och tänkte då lägga upp dom, och på morgonen tänkte jag "ja jusste ja, glöm inte sladden"
Men VAAAAD tror ni jag gjordE? hahaha jo glömde sladden då jag såg att jag börjar om tio minuter.. haha så fem minuter från H till Uddevalla :) GÖÖÖTTT!!! (tar vanliga fall typ 12 min en kvart på morgonen med all trafik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0