Det kändes bra... VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG !!!

(har ju inte skrivit nått i helgen så det får komma nu :P)


...Fick reda på en sak igår ^^ Och måste säga att det kändes riktigt bra... :)
svartsjuka !? (
Jo tror lite åt det hållet faktiskt)..Hehe.

Kan inte säga för mycket om det, Och det har sina anledningar. Men jag gillart....


(söndag)-Blev hämtad utav Malin i går eftermiddag och så blev det hem till Monica :)
Haha hade vatten krig med Mattias också, Blev rätt så blöt faktiskt haha Ganska mycket blöt xD
Men men lite roar dom små som man brukar säga.
Såg ut som en panda när vi va klara xD haha . Det vill säga SVAAART runt ögonen ..

Eller som Mattias sa:
"Haha kolla ditt svarta, mascara heter det, det är överallt i hela ditt ansikte x) HAHAHAHA"

.. Hmm måsta hämta min bil i dag me, den står ju som sagt kvar hemma. Och den ska va hos sin mamma, gillar inte o va ensamen .. mammas bebis x).. Så, så får det bli..
Och så ska jag in på torp en snabbis också, Ja SJälvklart ska jag in där !! hallaaa SHOOOPPA??! Haha..


(Lördag)Jag och Emma va och lämna presenterna till petra också, så glad hon blev ^^ ..
Och på kvällen så åkte vi till Grebbestad :) Skojsigt..
Fast måste säga att kvällen/natten i Håby va det bästa på hela helgen kan jag nog med säkerhet säga...

Konversation:
"Ja malin vad tycker du om min Böjrk?" (trädet jag luta mig mot)
"Haha detta är ju ingeeen björk hahahahahahahaha"
Det va en EK
*viskar* till ...."Vad heter dom träden som ekollon ramlar från ??" xD HAHAHA

Sen pratar vi om mha boys
;)
Så han lägger sin arm runt mig och så tittar vi upp i trädet så sträcker han upp
den andra armen och ropar upp till trädet

"***** och ****"

haha så fick vi höra att BJÖRKollonen heter också ***** och **** hahaha..
Och så älskar vi Torkel i Knipa (eller inte han) haha .. MEn så jag har nu ännu ett smeknamn
torkel O knipa

För torkel o knipa tycker så o jag ska till torkel o knipa o jaa så fortsatte det.. hahah

Tror någon missa att det heter torkel I knipa xD haha men men UNDERBAR kväll !!


......

(fredag)
-Var då i garaget med co :) Tvätta och polera Petras bil. Eller ja det blev inte så mycket polera :S på grund av vissa omständig heter behöver inte nämna vad som hände med vissa saker ^^ :P haha..
Ja annars så var det riktigt najs..
Fick fin besök av grann garaget mycket trevligt ;).. Så ja en riktigt bra kväll.. Sen blev det hem !!! :)




Love my life ♥

Trodde allt av över men ICKEEE  :D My secret ^^
Mohahaha !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0