Date o Race...

...Var på "date" haha nej inte date men va o hälsa på en a mycket trevligt :)
åt mat o tjöta och så .. Helt okej !


Sen fick jag hämta Petra på torp, så märkte vi att det va race eller a det visste vi ju innan, men helt hundra på att snuten hade kommit men ickee..så blev att vi stanna till där me :D

Och så kom snuten när vi precis skulle åka hem, så körde dom förbi mig där jag stod parkerad och ställde sig längre fram på en "avfart" och så ska jag köra förbi för att vända, vadgör snuth*ran då? jo då börjar hon köra rätt ut. a jag blev så j*vla förbannad och självklart fick jag ju så vackert bromsa, Så blängde jag enne i ögen och rättare sagt gav henn så äckliga bitch blicker så a jag vet inte vad :P Och vad gör hon? Jo hon skakar på huvudet mot mig.. Äh jÄvla fomma.. HOPPAS NI LÄSER DETTA ERA FÖRBANNADE PANNKNACK !!!


Vet att ni har dödkoll på mina händelserika dagar och händelserika liv ibland !!!
Jag är inte dum !!




Nej men, solig helg? ja då blir det nog ut med jetskin !? Jaa låter braa !! WONDERFUUUL ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0