Dagens leende...




En man gick i skogen när han plötsligt snubblade över något,
som vid närmare påseende visade sig vara en sån där oljelampa.
Och när han gned den, så kom naturligtvis en ande fram.
- Får jag tre önskningar nu? frågade han.
- Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och
devalvering och global konkurrens och sån skit så får man endast
EN önskning nuförtiden. - Nå,vad ska det vara?

I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa mannen och
halade fram en karta. Ser du kartan här? Jag vill att de här
länderna ska sluta slåss med varandra. Anden kastade ett öga på
kartan och utbrast:
- Men jösses! De där länderna har ju fajtats i tusentals år!
Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra,
men inte SÅ bra! Önska nåt annat.

Mannen tänkte en stund och sa sedan:
Jag har aldrig lyckats träffa rätt kvinna. En omtänksam och
älskande kvinna, som är hänsynsfull, kan laga mat, som är vacker och en
bra älskarinna och som inte blir sur när jag skall gå ut med grabbarna och
ta en en öl eller titta på sport och sånt, Kort sagt, en idealisk livskamrat.
Kan Du fixa det är jag nöjd.

Anden var tyst en stund och suckade sedan.
- Få se den där jävla kartan igen.




www.Break.com


Se upp i backen annars får du hål i nack..*host* -nått i hålet.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0