YEEEES :D

Min jacka har kommit nu också ^^ Blir o hämta den på hemvägen. Och så Malins ryggsäck :)

Häärliigt...
Får väl va så söt o visa bild sen dårhaa ;) Den e sååå snyyyg.. Jiihaa. Ja ni mins mina koftor ♥
Ja dom snyyga jaa . hehe bra du minns.. Jo den e typ också skuen så i halsen. E typ en större "krage"
fast man kan öppna denna krage me. Ja jag visar sen ;) ... Så pööörrrrrr !! och ja priset talar vi inte på ^^



THihii ..
give me your card baby !!  ;)
... Mohhahaaha... Näe skoja riktigt så illa är det inte.. men det hade vart fiiint ^^ hahaha...



:D :D
GLAD SOM FÄÄÄÄN !!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

Jag svarar på kommentarerna i min blogg. Ha en bra dag

2010-08-26 @ 11:30:45
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0