Söndag...

...Spenderades me pöjkarna i stan ;) även en söndag så kan kampen va helt OKEEJ !!
Mycket och då menar jag mycket skratt o lite till-Trevligt sörrö..


"Underbara människor-känner dom mycket väl !!" Bäste kommentaren ;)

först stod jag jag där me J då h*n behövde prata sen kom min tändvätske partner :D crazy
Sen kom fjäll o lasse :D..Trevliigt sen åkte vi o kolla på en bil :) mm starta o gick som en klocka efter att stått en halvår . Javisst hade bromsarna satt sig men löst på ett "kick det är en makalös manik" (740 va klart;).. haha)
Mm fint så nu får J en bil....Kul kul. det behöver h*n !!!!!!



sen blev det kampen igen o tjöta :) sen kom verkligeheten i kapp och jag fick åka hem o sova för att orka upp till....tilll.... äeee ja till jobbet helt enkelt .



Tacka vet jag cola♥ Men usch för o dricka den skiten...
Men efter att ha vart vaken sen sex så behöver jag det nu fäään...
Ville INTE gå upp nej nej nej!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0