SHoppat...

..Åkte in till torp för o köpa en kofta SNYYYG SOM SKAAAM !!!!
Men när jag väl stod där med koftorna så kunde jag inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ha.. hmm
så då är det bra att man har Guldkort så det blev båda två :D plus en till tröja ^^ sweet, det är kärleeek !!


Ni får några snabba bilder här. Har inte tid egentligen men gört ändå.. höörry öpp !!!
"ursäkta" halv kassa bilder ;)

Vi bjuder på krewers fot också ;)


Kofta numero 1#


kofta numero 2# ... Så jävla snyyyyggggaaaaa :D :D :D :D


Nu blir det barn-passning ^^  (en stuund sen thää cityyy ;)..)

Kommentarer
Postat av: malin

Ja dom var jäkligt nice! :)

2010-08-14 @ 23:42:49
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0