Mohaha

Underbar dag igår :D haha och kvällen var ännu bättre ;) Njuuuter i dag ..
Kräftskiva hos Peter :) skoj skoj, mycket skvaller ^^ de gillar vi mohaha...
Sen blev det stan en sväng i grääävvlingen najsigt de dårhaa..



Arg på peter e jag också (kanske!?) .. Ska lacka om MITT HJÄRTA >:@ jag blir tokiig :P haha
Nej då mend et blir nog bra, men kommer inte att vara samma sak .. kommer grina :O


INGA KOMMENTARER !!!!!
skit sam vi bjuder på det mesta ändå xD




(konstiga bilderna blir på ******************´s dator när man förminskar dom hmm.. yäyä..




Mmm ringde för o beställa ett par Stövletter förut men vad fick jag höra när bes. typ va klar
jo -"japp då kommer dessa i slutet av november"  ... Jag- "NOVEMBEEEER??? :O :@ "
-"Jajjemen den 25 Nov" ... "äah va fan då får det va, ta bort beställningen köper av någon annan om ni inte kna fixa det snabbare"... "ledsen men kommer inte in fören då" ... "varför anonserar ni dom då för??" ... Och ja det fick jag inget bra svar på.. :@ ghha blir galen på det också. Så ja då blir det att leta vidare, hallå?! jag kan ju inte vänta tills noveber det är ju änna i slutet av sep o fram som jga ska ha dom WFT !!.. jaja
 Då har jag fått avreagera mig lite ^^ fint av er att ta er tid  xD.. haha vilket ni ville eller inte ...



Så ja då blir det TORP - ETAGE och GBG i veckan för o hitta några liknande.. VILLE VERKLIGEN HA DOM JHUUU !!




FAn funderar på att beställa dom allafall !?
Ååååh beslut-ångest på HÖG NIVÅÅ !!!!!!!!  SKIT OCKSÅ......
Men vill inte vänta så länge. Beställer för att få hem dom SNABBT
man använder sig ju va klart av express lev så att säga !!


Ja jag ger det en vecka.. Hittar jag inga andra jag vill ha så beställer jag dom.. eller ja vrf inte både dom här och något annat par? ;)

Jäjä vi får kika påt håller er uppdaterade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0