Mm jag vet vad jag behöver.

I natt åker jag hem o sover..Inte vart hemma på en vecka typ, men inget fel med det ;)..
Skulle åkt till ************************** i går kvl men hade precis lagt mig och var inte sugen påatt sätta mig i en iskall bil,

(Ja måste gör fler * än vad det är bokstäver i namnet, annars kan det luskas ut vem det är om då blir det kallabaliiiiiiik. Tro mig ;) haha eller näee det blir det itne !?  hhaha roliigt)


Men aj vad jag ville åka... Jojo det kommer fler nätter ;) haha
Hmm vem är denna hemliga männsika ??
Är den bara en männsika, eller är det även den där SUPER hemliga också ??
Den där människan jag ALDRIG kunde tänka mig med igen ??! *mOHHAHAHAHAHHA*


RayRay
vill ha sällskap i dag men vette fan om jag orkar det assa.. Känns lite så där måste jag säga..
PALLAA !! ;) Hem och sova låter mer lockande. Än o åka runt hela natten. Usch NEJ! tack. kanske åker till Egon ist mm det lockar något mer än tidigare nämnda saker










Resten får ni klura på själva ;)
Ouuu baaaad meeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0