Låt mig bestämma över mig själv !!!





-Det är helt lagom och perfekt :)









Bra att malin börjar bli liten me så slipper jag slänga ALLA mina byxor som e för stora ^^
haha e så glad för hennes skull assa.Hon e så glad för hon snart kan ha dom :) GOOOD !!!
Hatar o kasta kläder.Bättre att kompisar tar över dom då ju .... Fiiint !!


Längtar tills min nya jacka kommer också :D.. Kommer snaaart -två tre dagar ^^





Film kväll i kväll me  MYSTERIET PÅ GREVEHOLM :D
Det va hundra år sen jag såg det sist.....

"LEIF du har ett hål i handen"
"ektoplasma, det stod i boken det är snor"
"snor?"
"ja från spöken"
"SPÖKSNOR???!!!"

hahahahaha sjuk humor mig o malin i mellan..
Man ska inte va helt hundra om man ska gilla greveholm. hahahaha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0