Hem tiidigt idag !!

Kan inte komma hem så sent mer när jag jobbar, med tanke på att det går åt hell på morgonen och blir på super dåligt humör om jag måste stressa på morgonen, vill gå upp i lugn o ro o duscha o fixa mig, så ska det va !!..
Men inte idag o i går.. SKa ALDRIG hända igen ....blir galen !!

Sätta på läppen i dag medtanke på att den inte hade torkat ordentligt igår vid typ 12. hmm Så så är det.. Sen så ska jag vara med malin en sväng. Jupp jupp. Och så va det nått mer men kommer inte på det nu .. :O Ouups ^^



Haha gör som jag brukar göra när jag glömmer bort planer
, och när jag lovat 500 pers att träffa dom samm dag samma tid samma plats xD, Då är det bara att vänta tills dom ringer o frågar vart jag tar vägen eller liknande eller när jag kommer, så säger jag (precis som jag vet vad det är o vart jag ska, fast jag inte har en susning xD) -Jo men jajjemeen jag är på väg vettu. så säger man sen (angående platsen man inte vet vart den är, assa där man ska mötas.:P) -vad sa du skulle vi träffas på kampenhof(ex)?

Då får man troligen till svar antingen
-Ja eller -NEeej !!? vi skulle ju mötas på maxi(ex)
Så säger man -aaah jusste ja :p hehe fick för mig att det va kampen och under den tiden har man hunnit sätta sig i bilen och va på väg, och bäst av allt då vet man vart man ska :D SMAART eller hur ;)


hahaha ^^ sweet !!



Sen så tror jag att jag vet en sak ;) Och jag gillart... Men vet också nu att det får va lite mer hysch hysch om saker o ting..moahhaha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0