Hade ni vart me i helgen hade ni fattat ;)

...Ja ni hade fattat den dååliga uppdateringen xD haha.. Det har vart en riktiiigt sjuk helg.
Haha. Ja jössös den glömmer man inte på läääänge kan jag ju säga.

Torsdagen va super, Fredagen va SUPPPPPPPPEEEER, Lördagen va super och igår Söndag va det också super.. FAtta att det avrt en SUPER helg :) ..

Va i HELVETEEE??? vad kom på radio NU ?? Jo -på måndag e de fläskottlett o bla bla bla. Dum jävlar. !! bytt ut falukorv mot fläskkottlet. ååååh orkaa !!


Ja det har hänt så mkt i helgen att jag kan faktiskt inte skriva det här. Det är alldeles för mycket och det är skam o missa att få med  något så ja det får va.. KAn ta det lite då och då ;)..
Torsdag- stan med massa folk, och lite små race genom stan,
Fredag-ÖL - UDDEVALLA - TROLLHÄTTAN - ******
Lördag- Dagen starta med att jag vaknar och attr aymond kommer och hämtar mig så drar vi till Mc donald BRA START på dagen :D Sen blev det hem till Krewer en sväng sen va det katastrof igen ;) haha...
Söndag- vi vakna sen åkte vi och åt på shell, (ray,jag o kre) och tog det allmänt lungt. Sen bytte vi bil en stund o upp till Kre. Sen fick jag leka privat chaufför :) runt överallt. Och så skulle vi ut för ray ville väcka Lasse så blev att vi gjorde det, Vi skulle bowla(blä.) Så ville Lasse ha in sin bil me så blev o köra Brunte ^^ Roliiiig bil o köra :D
MEn bowlingen  va full (yeees ;)...) så åkte upp till go carten ist sen stan en sväng. Sen till malin sen mona sen garaget sen mona och små jävlas med polisen :p Usch dom va som klägg i går :O men men.. så nu gjorde vi en lååång historia kooooort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0