Go cart?

Nej tror inte det va ... Inte luuuuuust.. Fast borde värma upp mer inför kvalet i och för sig som är den 17. Tjeniis peniis jag kommer äga på banan vilket jag tränar mer eller inte !! ojaa, Som vanligt ;) I'm thää kiiing !! xD haha
Man kan inte alltid orka me det.. vettööö.
??


Har absolut inte ett dugg o skriva i dag. ingen större ork eller lust heller för den delen.
Va en sväng till Egon igår :) knäppo !!   Ja inte brist på humor där inte. haha fy sätan.
Roligaste va ju snutarna xD hahah att jag inte dog av skratt





Ska göra pizza sen :D Jag är som en riktig fucking italienare när det gäller pizza. Ska se till o ge er steg bilder i morgon .. Då ska ni få se på fään !!
Recept får ni dock aldrig... Japp deg tomatspeciellgrej köttfärs lök ost .. Mmm så ska det se ut. Skulle kanske dragt o köpt skinka o annanas :) HAWAII -Godaste pizzan ever..
Hmm usch borde inte tänka på sån TJOCKismat, Fy faaan !! Då är det bättre o göra taz-special pizza, som faktiskt inte är så jävla onyttig. Jag menar jag vet ju vad jag har på! Jag väljer själv jag vet vart det kommer ifrån och jaa det säger sig själv ;)


Detta leder oss in på ett annat samtalsämne.
När man ska mysa varför måste folk mysa med chiips gooodis VARJEÅGNÅG??.. HALLA?? wtf man kan mysa utan att lägga på sig så vågen böttar på 70kg ..Uäck.
Har haft killar som vill mysa så, visst har jag också gjort det och gör det. Men va fän varje gång? uhu.

Nej någon måtta får det allt va på det hela :)
Det borde folk lära sig. Sätt på er skyddlappar när ni går till kassorna i affären, och varför? Jo för det är där allt godis mm ligger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0