Feltema sen då...

hämta Egon Fegon sen o åka till feltema sen till garaget o mäta in oss i bilen, så vi vet vart sätet ska sättas fast ;)
xD haha..

Och så måste jag ringa Mommo o säga att jag inte kan komma i dag utan måste komma i morgon efter middag :S

ouups nu kommer jag få höra
:S

Världens bästa mormor/Gudmodern har jag ♥
+ fräckaste. Speciellt när hon har mina brills på sig ;) haha COOOOOL !!! :D

...........................................
Sen blir det att åka hem o sova så trööött i hela kroppen och huvudet, och sjuk på de. Eller ja "sjuk" jag e hes och hostar.. Så lite överdrivet o kalla det sjuk. Sjuk är man när man e nära döden :P
vilket killar tror dom är när dom e liiiite snoriga xD haha pötiingar!!









Jag kan nog inte riktigt bestämma mig när det gäller dom.. Finns både nack delar ocj fördelar med dom
Och det är svårt att se vilken som "väger mest"..




Somnar snart känner jag. Usch vad trött jag blev NU bara small till :O jobbigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0