Fan va roligt..

Ja igåååår kväll ja xD hahahahahaha... Måste berätta ^^
Jag och malin kom hem vid elva tiden, och på vägen hem hade vi ett litet samtal.
Men allafall när vi kommer hem så säger jag till henne, Malin du borde ta hmm.hmm.hmm och då säger hon, hahha tycker du de?, han fråga om han skulle hämta mig nu och ligga lite !! xD ahahah

Och hon såg ut som ett jävla ras hela hon. så ja där står vi i underkläder o får panik för kommer ju på att hon kan ju INTE se ut sååå däär om hon ska iväg xD.. Så vi får näst intill panik (kändes som hon skulle ut för FÖRSTA gången :P) Jag tog fram kläder (kooortkort xD hahaha..) och sen kompuderborsten i högsta hugg. Då kommer malin på att hon måste -tshhy -tshyy -tsshyy RAKA SIIIG !!! haha så då kommer hon med rekhyvel i högsta hugg. MEn ja hon blev en pörr stjärna på MAX fem minuter ;)


Och herre jävlar vad vi skrattade ... Har inte skrattat så mycket på länge..


Jag vill så gärna säga vem också men får inte.... hahahahhaha




Sen skulle jag åkt till mha secreeeet boooy va ;) Men gick o la mig i sängen och orka inte pga att jag skulle upp halv sju och kl va halv tolv :( baaaaaaajs hmm. Lagom lyckliig. Så får bli i morgon ist ^^ Maybe Baby




Pörrigaste bilderna. Haha så schtttek i kamin värmen .. Omg vi va som bacon alltså xD
Det var inte liiite varmt deta va JÄÄÄTTEE varmt.   Så ja liite bara e för svagt ord ;)






Fan vad jag har det braaaa ... Kunde inte bli bättre om jag får säga det själv :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0