Du vet inte om det än bara...

...Men snart så?!


Fjorden var det bästa denna helgen allafall Lördagen ^^ Supeeeerr till tusen !!
Förfest med bara brudar, jössös vilken kackel de va xD hahah men kul hade vi....
Bra att det inte va några killar me kan jag ju säga, dom hade ju fått total psykbryt  på oss ^^


Området var också helt underbart,  Ända nackdelen var ju den att ALLA ringde mig när jag var där inne och förstod inte att jag inte hörde ett smack av vad dom sa :P... Och fick säga "nej du får smsa" men två sekunder senare ringer det IGEEN !!! Ja ni är för söta...


Haha Träffa Linus inne på området, hör bara att någon ropar malin o vänder mig o där stod han :) Han bara Pha fan va bra att det var du, jag såg bara någon liten blond som vingla o vicka på röver o tänkte det MÅSTEE vara malin.. haha och japp det va de ^^ !! Naaw min lilla pontepinuus aka min bodyguard

-haha för två årsen snart tre år sen, bråka jag o hans bror en hel del Och detta gick inte Linus me på och kom till min "undsättning" .. Sen va vi arga och skulle gå vad händer då? Jo då ramlar han i träppan o rätt på ett glas :S Så vi fick så glatt gå in i duschen o få bort allt detta glas, Och mina händer va fulla i glas splitter Aoch. Och stackars linus har err kvar från våran lilla aggresiva tripp xD


Träffade även på kusinerna :D sKOOJ !!!






Blev inga bilder :O Från mitt håll vill säga !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0