<3 gulliga mormor



Har vart med henne och spelat BINGO en gång med ett gäng gamligar :P
Och va lite små roligt. Och detär i morgon på morgonen och ringde ju o sa att jag får komma vid 12.00 tiden.
Så hon blev så ledsen o besviken över det för hon hade planerat att jag skulle få två brickor :P hehe..
Söt mommo..


haha lite roligt eller ja ganska JÄTE ROLIGT xD Tycker JAAG !!

Sist vi va där så sa hon tanten som säger nummren japp SEX en enkel SEXA
Då viskar mormor till mig "Ja malin vad tänker du på när hon säger enkel sexa?"
hahah och kan säga som så här min mormor hon kan inte viska xD haha hon pratar bara något lägre.
hahahhahah... Ja det är krut o den käringa (notera ETT R i käring, vilket då betyder käresta fattaruu)


:D Rolig.. Och så va hon besviken för hon hade faktiskt bäddat iordning för mig också :p haha  !!
Gulliig som få ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0